Abonnement tijdens Corona

De maatregelen rondom de bestrijding van het Coronavirus zijn ingrijpend. Door het sluiten van de scholen begrijpen we dat u vragen heeft over de overblijfkosten nu uw kind niet naar school gaat en geen gebruik kan maken van de overblijf.

De overblijfkosten worden vanaf 4 januari, gedurende de periode dat de scholen gesloten zijn vanwege de Corona maatregelen, gecompenseerd. Omdat op dit moment nog niet duidelijk is wanneer de scholen weer starten zijn de abonnement kosten tot en met nader order stopgezet. U hoeft hier verder geen actie op te ondernemen.

Als uw kind in de periode dat de scholen gesloten zijn wel gebruik maakt van TSO, omdat u werkzaam bent in een cruciaal beroep, dan wordt dit niet in rekening gebracht.

We zijn ons zeer bewust van deze uitzonderlijke situatie en hopen op uw begrip en vertrouwen.

Indien u vragen heeft over de noodopvang dan kunt u contact opnemen met uw school.

Heeft u nog andere vragen? Neem dan contact met ons op door een mail te sturen naar info@stichtingdetussentijd.nl.

We wensen u en uw gezin veel sterkte en hopen dat de situatie snel onder controle is, zodat we uw kinderen binnenkort weer terugzien op school.